.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
كساني كه وام‌هاي ميلياردي گرفتند، حتي 5 نفر را مشغول به كار نكردند

نماينده مردم رودسر و املش در مجلس شوراي اسلامي گفت: كساني كه به عنوان ايجاد اشتغال، وام‌هاي ميليارد توماني گرفتند، حتي پنج نفر را‌ مشغول به كار نكرده‌اند.

اسدالله عباسي در نشست شوراي اداري اين شهر افزود: انقلاب اسلامي در همه ابعاد تحول ايجاد كرده و ما مسئولان بايد خدمت در اين نظام را افتخار بدانيم.
وي ادامه داد: سه دهك جامعه بيش از هفت دهك ديگر منابع اقتصادي را در اختيار خود گرفته‌اند و كساني كه در اين باره وام‌هاي ميلياردي گرفتند، حتي پنج نفر را مشغول به كار نكردند و سرمايه كشور در امر توليد به كار گرفته نشده و آثار و تبعات ثروت‌اندوزي و زياده‌خواهي يك عده در جامعه زياد شده است.
عباسي با بيان اينكه يك خانواده سه نفري مددجوي كميته امداد چگونه مي‌تواند با ماهيانه 50 هزار تومان زندگي كند، اظهار داشت: در جامعه اسلامي ما عدالت محوري حاكم است و بايد عادلانه برخورد كنيم.
نماينده مردم رودسر و املش با انتقاد از عملكرد شركت ريسندگي املش تصريح كرد: يك ماه گذشته اين شركت پنج نفر را مشغول به كار كرد و امروز آنها را بدون هيچ دليل قانع كننده‌اي اخراج كرده است.
عباسي با اشاره به نزديك شدن به دور دوم سفر احمدي‌نژاد به گيلان بيان داشت: در دوم اين سفر بايد پروژه‌هاي اساسي شهرستان املش مانند ساخت بيمارستان، چهار بانده كردن راه املش به شلمان، راه ارتباطي لنگرود، كومله، املش و رحيم‌آباد بايد مد نظر قرار بگيرد.
معاون سياسي امنيتي استانداري گيلان نيز در اين جلسه بر ضرورت استفاده از فرصت‌ها تاكيد كرد.
اكبر درزي گفت: فرصت سوزي خوب نيست و مديران بايد به اين نكته توجه داشته باشند كه از فرصت‌ها براي آباداني استان و شهرستان خود استفاده بهينه كنند.
وي با اشاره به اينكه مردم بر عملكرد مديران نگاه تيزبيني دارند، بيان داشت: نخستين پله ترقي يك مدير، مراقبت بر عملكرد خود و دستگاه زير مجموعه‌اش است.
در پايان اين نشست محمد اكبري به عنوان معاون جديد فرماندار املش و حسين محمديان به عنوان بخشدار جديد مركزي املش به حاضران معرفي شدند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 23 مهر 1387
پس شما چکاره اید ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.033 seconds.